Leírás
Konzultáció igénybevételének folyamata:
- A megrendelés elküldését követően a SimplePay rendszeren keresztül vagy közvetlen átutalással tudod kiegyenlíteni a választott konzultáció díját. A konzultációs díj kiegyenlítését követően azonnal kiállításra kerül az elektronikus számla, amit egy munkanapon belül email-ben fogok elküldeni. Mivel a számla az utalást követően automatikusan kerül kiállításra, így kérlek figyelj arra, hogy az utalás arról a számláról történjen, amit számlázási címként megadtál.
- A konzultáció díjának rendezését követően email-ben el fogom küldeni, hogy a konzultáción pontosan milyen adatokra lesz szükségem a személyre szabott helyzeted, és lehetőségeid meghatározásához.
- A konzultáció díjának rendezését követően elküldésre kerül az Időpontfoglaló email, amelyen keresztül le tudod foglalni a választott konzultációs időpontot.
- A konzultáció időpontjának lefoglalását követően a konzultáció reggelén, vagy a konzultációt megelőző nap email-ben küldöm a Zoom linket, amelyen keresztül lehet csatlakozni a konzultációhoz. A Zoom link birtokában bárki (családtag, könyvelő ) tud csatlakozni a konzultációhoz helytől függetlenül.